Cookies

Náš web potrebuje na prispôsobenie obsahu a analýzu návštevnosti váš súhlas. Súhlas vyjadríte kliknutím na tlačidlo "OK". Viac informácií
Svoj súhlas môžete odmietnuť tu .

[javascript protected email address]

ELANOR SERVICE PORTAL

ELANOR SERVICE PORTAL

Nástroj pre komunikáciu a riadenie služieb

  •    Efektívne riadenie služieb vo všetkých fázach spolupráce
  •    Dostupnosť odkiaľkoľvek, 24/7
  •    Komplexná správa požiadaviek s náhľadom do histórie

Elanor Service Portal (ESP) je on-line komunikačný prostriedok medzi nami a klientmi. Plní funkciu helpdesku a je účinnou podporou pre našich klientov. Slúži taktiež pre elektronické odovzdávanie dát a je sprievodcom v celom procese spracovania miezd.


Výhody využitia ESP

  • Dostupný odkiaľkoľvek, 24 hodín denne, 7 dní v týždni
  • Prehľadný systém správy tiketov s náhľadom do histórie
  • Užívateľsky prívetivý spôsob komunikácie, s možnosťou filtrovania, vyhľadávania a následného exportu tiketov
  • Vždy aktualizovaný – cez ESP prebieha zabezpečená distribúcia nových verzií našich produktov
  • Vysoko zabezpečený
  • S aktívnu podporu (formou helpdesku) a efektívnym odovzdávaním dát podľa štandardizovaného procesu
  • S možnosťou ďalších nadstavbových služieb, ako je napríklad objednanie školení a individuálnych konzultácií
  • ESP Vám umožní náhľady za celú spoločnosť, zobraziť SLA parametre pri každej požiadavke, upraviť reporting podľa individuálnych požiadaviek


Ponúkame

Komplexnosť
Komplexný systém správy tiketov s náhľadom do minulosti. Zákazníkom zaisťuje jednotné komunikačné prostredie od samého začiatku spolupráce.

Zabezpečenie
Cez ESP prebieha zabezpečená distribúcia nových verzií našich produktov.

Podpora
ESP plní funkciu helpdesku, je podporou pre našich zákazníkov v režime 24/7.


Are you interested in our services? Do not hesitate to contact us at info@elanor.cz.