Cookies

Náš web potrebuje na prispôsobenie obsahu a analýzu návštevnosti váš súhlas. Súhlas vyjadríte kliknutím na tlačidlo "OK". Viac informácií
Svoj súhlas môžete odmietnuť tu .

[javascript protected email address]

Personálny outsourcing

Personálny outsourcing

Komplexná správa ľudských zdrojov

  •  Zníženie nákladov
  •  Nižšia administratívna záťaž
  •  Aktuálna legislatíva

Administratívne zabezpečenie všetkej súvisiace personálnej agendy je v dnešnej dobe pomerne obsiahle a časovo náročné. Podobne ako pri outsourcingu miezd sme pripravení poskytnúť našim zákazníkom podporu, súčinnosť a poradenstvo aj v oblasti správy ľudských zdrojov.


Aké služby vám zaistíme?

  • Prípravu pracovnoprávnych dokumentov (nástupy, výstupy, zmeny)
  • Podpisy pracovnoprávnych dokumentov so zamestnancami
  • Vedenie zložiek zamestnancov
  • Sledovanie personálnych lehôt (napr. rodičovská dovolenka)
  • Personálne prehľady v dohodnutom formáte
  • Evidencia benefitov pre zamestnancov, pomoc s výberom dodávateľov benefitov
  • Telefonické konzultácie s kontaktnou osobou aj so zamestnancami v slovenskom a anglickom jazyku
  • Evidencia BOZP vo všetkých kategóriách
  • Zaistenie BOZP prostredníctvom subdodávateľa
  • Evidencia zákonom stanovenej lekárskej starostlivosti
  • Zaistenie zákonom stanovenej lekárskej starostlivosti prostredníctvom subdodávateľa
  • Evidencia pracovných úrazov as tým spojené poradenstvo
  • Príprava a zastupovanie zákazníka na rokovania pri kontrolách BOZP a lekárskeho auditu alebo iným príslušným orgánom v súvislosti s HR agendou
  • Hlásenie cudzincov na Úrad práce


Výhody spolupráce s nami

Vlastné systémy
So svojimi zákazníkmi komunikujeme prostredníctvom vlastného zákazníckeho portálu ESP.

Spolupráca s tretími stranami
Vďaka spolupráci s ďalšími dodávateľmi môžeme zaistiť služby týkajúce sa prevencie, bezpečnosti, ochrany zdravia a vzdelávania zamestnancov.

Všetky dáta na jednom mieste
Elektronické záznamy týkajúce sa personalistiky a miezd svojich zamestnancov máte na jednom mieste.

Odborná kapacita
Máme zázemie odborných pracovníkov, ktorí sa starajú o včasné a bezchybné spracovanie dokumentov a procesov. Nemusíte riešiť zastupiteľnosť personalistu.

Aktuálna legislatíva
Neustále sledujeme zmeny v legislatíve a premietame ich do nášho systému.

Kontrola
Všetky dáta spojené so správou personálnej agendy je možné sledovať on-line.


Are you interested in our services? Do not hesitate to contact us at info@elanor.cz.